مشاوره دیجیتال مارکتینگ

فرزاد اسماعیلیان هستم.

من به کسب و کارها کمک می کنم تا به وسیله استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ، فروش خود را افزایش دهند!

با ارائه مشاوره دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کنم تا حضور آنلاین قدرتمندی داشته باشید و بتوانید با جذب ترافیک هدفمند و پرورش مشتریان بالقوه، سودآوری کسب و کارتان را افزایش دهید!

نمایش ویدیو درباره AIDA

چرا خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار شما لازم است؟

مشاوره دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کند تا از اتلاف وقت و بودجه خودتان در بازاریابی دیجیتال و فروش آنلاین دوری کنید! ما با توجه به زمینه فعالیت شما، نوع مخاطبان هدف و رفتار کاربرانتان در فضای وب، نقشه راه را به شما ارائه می دهیم تا بتوانید بهترین خروجی را بگیرید.

با این مشاوره شما می توانید ترافیک هدفمند وب سایت خود را افزایش دهید. سپس سرنخ های ارزشمند از مشتریان بالقوه به دست آورید و با استراتژی های درست آن ها را پرورش دهید تا آماده خرید شوند. پس از خرید و افزایش فروش، بر روی وفاداری مشتریان کار می شود تا اعتبار برند را افزایش دهید و بتوانید پروسه فروش مجدد را تجربه کنید…

ارائه سیستم بازاریابی دیجیتال و فروش آنلاین

هدف از این جلسه مشاوره دیجیتال مارکتینگ ارائه 3 سیستم زیر برای کسب و کار شماست:

1. جذب مخاطب هدف ارزشمند

هر کسب و کاری ابتدا باید بتواند با توجه به پتانسیل های بالای فضای اینترنت، مخاطب هدف را به سمت خودش جذب کند. جذب مخاطب برابر است با کاهش هزینه های فروش!

2. پرورش و آماده سازی مخاطب هدف

پس از پیاده سازی استراتژی های جذب مخاطب هدف در مرحله قبل، حالا نوبت به پروش و آماده سازی مخاطب حذب شده می باشد. چون بدون اماده سازی، احتمال فروش بسیار پایین است.

3. تبدیل مخاطب هدف به مشتری!

در این مرحله مخاطب هدف ما به خوبی آماده خرید شده است و تنها کافیست با استراتژی های درست فروش، پروسه نهایی سازی را انجام دهیم تا مخاطب تبدیل به مشتری شود.

مشاوره ای که حدودا 15 سال پیش خودم به آن نیاز داشتم!

من حدودا 15 سال پیش وارد دنیای وب شدم. در آن زمان به دنبال آموزش طراحی وب سایت رفتم و پس از مدتی توانستم اولین وب سایت خودم را که یک فروشگاه اینترنتی بود راه اندازی کنم. سپس اولین خشکشویی آنلاین را در ایران راه اندازی کردم. اما پس از آن همه زحمت برای ایجاد این سایت ها و راه اندازی استارت آپ خودم، با یک چالش بزرگ مواجه شدم! آن هم چیزی نبود جز نداشتن فروش کافی!

در آن زمان چیزی در زمینه دیجیتال مارکتینگ و فروش آنلاین نمی دونستم. اما بعد از این چالش، سال ها بر روی یادگیری، پیاده سازی و کسب تجربه در زمینه بازاریابی آنلاین و فروش اینترنتی وقت گذاشتم. مسیرهای مختلف را تست کردم تا در نهایت توانستم نقشه راه فروش موفقیت در فضای وب را کشف کنم. چیزی که قرار است در جلسه مشاوره برای کسب و کار شما شخصی سازی نمایم و آرزو داشتم سال ها پیش یک نفر آن را خودم می گفت…!

مشاوره دیجیتال مارکتینگ فرزاد اسماعیلیان

طراحی سایت و تبلیغات آنلاین بدون داشتن استراتژی درست تنها هدر دادن پول است!

خیلی ها از قدرت شگفت انگیز فضای وب برای بازاریابی و فروش محصولاتشان آگاه شده اند. به همین دلیل به سرعت و با کلی انگیزه، اقدام به طراحی سایت می کنند. با این امید که بتوانند فروش خود را افزایش دهند. اما پس از مدتی متوجه می شوند که نه تنها فروشی ندارند، بلکه وقت و بودجه خودشان را هدر داده اند و فکر می کنند که فضای وب برای آن ها مناسب نیست!

یک گروه دیگر هم هستند که یک قدم جلوتر می روند. یعنی علاوه بر طراحی سایت، بودجه ای برای تبلیغات آنلاین در نظر می گیرند و آن را به شرکت ها و یا اشخاص فعال در این زمینه می دهند. با این امید که بتوانند مشتری جذب کنند. اما متاسفانه اکثر این افراد تنها بودجه خود را از دست می دهند.

دلیل آن هم این است که آن ها آگاهی لازم از استراتژی های اثربخش بازاریابی و فروش آنلاین را ندارند. هدف از مشاوره دیجیتال مارکتینگ این است که این تجربیات تلخ برای شما اتفاق نیوفتند و بتوانید از پتانسل های فضای وب بیشترین بهره را ببرید.

دریافت مشاوره

برای دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ کافیست فرم رو به رو را پر کنید تا شرایط به ایمیلتان ارسال شود.

دریافت مشاوره

برای دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ کافیست فرم زیر را پر کنید تا شرایط به ایمیلتان ارسال شود.